Emas Merubah Hidup Ramai Insan



Percaya atau tidak, emas terbukti bisa merubah hidup ramai insan termasuk anda. Tidak kira bentuk dan berat emas tulen yang anda miliki, ia bermakna anda telah menukarkan hasil titik peluh anda kepada suatu harta yang bernilai intrinsik, iaitu nilainya tidak akan hilang kerana emas adalah logam berharga yang amat istimewa. Ia sentiasa mempunyai permintaan yang tinggi dalam kalangan individu, sektor perindustrian malahan bank-bank pusat di kebanyakan negara.

Ada yang tidak sedar barang kemas 916 yang mereka miliki sempena pernikahan atau ulangtahun perkahwinan sedekad lalu yang berharga sekitar RM30 segram kini telah meningkat harganya kepada RM195 segram. Secara automatik, simpanan mereka bertukar menjadi suatu pelaburan yang menguntungkan. Bagaimana dengan anda? Ketahuilah, purata kenaikan harga emas adalah 20% setahun untuk lima tahun kebelakangan ini.

Kewangan Lebih Terjamin

Ajaibnya, mereka yang menyimpan emas mendapati sikap mereka terhadap wang lebih positif. Mereka lebih berhemat dalam berbelanja dan berusaha meningkatkan pendapatan untuk menambah simpanan emas fizikal mereka. Ini kerana mereka yakin bahawa emas adalah sumber kewangan dalam bentuk harta mudah cair yang membantu dalam:
  • pembiayaan pendidikan anak-anak
  • pembiayaan perniagaan
  • mensucikan harta melalui zakat emas
  • mengerjakan haji dan umrah
  • keperluaan di saat kecemasan; dan
  • mencapai impian memiliki gaya hidup selesa seperti membeli rumah dan kereta.

Pendek kata, mereka lebih peka dan berdisiplin dalam pengurusan kewangan. Sebagai fakta, jemaah haji pada tahun 2002 memerlukan 65 Dinar emas untuk menunaikan rukun Islam kelima tersebut. Namun, jika pada tahun 2012 anda mengerjakan haji, kos anda hanya sekitar 13 Dinar emas. Jimat, bukan?

Alami Perbezaannya

Inilah pengalaman saya dan teman seperjuangan semenjak menjadi Pengedar Sah GCP. Kami bergabung dan bergerak dalam kumpulan EmasCorp untuk berkongsi ilmu dan kemahiran berkaitan simpanan emas ini. Alhamdulillah, berkat  bimbingan peribadi daripada Pengasas GCP, Encik Shamsul Anuar bin Md Ali melalui ilmu dan pengalaman beliau, kini kami telah menganjurkan seminar Transformasi Minda Jutawan Emas di sekitar Selangor, Kuala Lumpur, Negeri Sembilan, Perak, Pulau Pinang dan Melaka.


Syarikat GCP banyak membantu para pengedar dalam pemasaran secara konsisten melalui pengiklanan di akhbar, majalah dan banner selain tanggungan 100% kos penganjuran seminar. Pengedar juga layak mendapatkan produk emas pada harga borong di samping insentif yang lain.

Demi menggalakkan simpanan emas dalam kalangan masyarakat, produk emas keluaran GCP tidak dikenakan kos upah tukang dan harganya lebih rendah daripada harga pasaran. Perkhidmatan sebelum dan selepas belian yang sangat mesra pelanggan juga memberikan satu dimensi kepuasan kepada pengedar dan juga pelanggan. Bagaimana pendapat anda?

Selangkah Ke Hadapan

Dengan pembukaan kedai emas pertama di Cheras dan 9 lagi di serata negara, GCP telah membuktikan kredibilitinya sebagai peneraju emas mampu milik di Malaysia. Selain daripada Dinar, Jongkong Emas dan juga barang kemas rekaan malar segar, GCP juga mengeluarkan rekaan terkini yang cantik lagi menawan. Sebagai pelanggan, anda hanya memilih item yang mana menjadi idaman kalbu.

Syukur ke hadrat Allah SWT, bersama GCP kami dapat meraih keuntungan di dunia dan beramal untuk akhirat. Sebahagian daripada keuntungan syarikat disalurkan ke dana bantuan kemasyarakatan. Tahun ini kami mensasarkan lebih banyak untuk disumbangkan kembali kepada masyarakat.

Oleh itu, EmasCorp mencari rakan usahawan yang gigih untuk bergabung di dalam rangkaian kami untuk menyemarakkan cakna emas di seluruh negara. Kami komited untuk membantu anda berjaya! Sertailah GCP dan temui kami di seminar anjuran kami untuk memahami lebih lanjut bagaimana emas membantu anda mengubah hidup anda.

Sabtu, 19 Januari 2013
9.00 pagi - 12.00 tengah hari
Dewan Seminar Kohilal,
Diamond Square Business Centre, Off Jalan Gombak, Kuala Lumpur.
SMS untuk mendaftar:
<GCP GBK><nama penuh><bilangan peserta> hantar ke 017-2499 290 (Encik Shafiq Kamal)

Ahad, 20 Januari 2013
9.00 pagi - 12.00 tengah hari
Dewan Seminar Masjid Saidina Abu Bakar,
Bangsar, Kuala Lumpur.
SMS untuk mendaftar:
<GCP MSAB><nama penuh><bilangan peserta> hantar ke 016-337 4104 (Encik Ibnu Haris)



No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.